Bloggfrånvaro

Nu är det semester, för tjejbarnets del varar den i 2 veckor. Så även för pappa. För mig själv varar den hela helgen, sen är det arbete som gäller igen medan tjejbarnet och Henkan roar sig kungligt på sydliga breddgrader.

Har man bara 4 dagars sammanhängande ledighet på typ hela sommaren så får det vara lugnt med bloggandet. Återkommer på måndag.

Har även noterat att antalet läsare sjunker för var dag som går, beroende både på bloggfrånvaro och alla andras semester...

Nu, ut i solen, dags att bada!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag som trodde att bloggare aldrig tar semester!

2010-07-17 @ 10:42:18
Postat av: Mormor

Vi är många trogna läsare! Som sagt frånvaro från inlägg och semestrar påverkar säkert läsandet men vi ser fram mot varenda inlägg!

2010-07-17 @ 11:30:54
Postat av: Annie

men jag trodde ju att det abra var jag som raknades, jag laser ju bloggen cirak tre ganger per dag. Lite trakigt i langden men vad ska man annars gora.

2010-07-17 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0