Jävlar!

Järnspikars, nu har tjejbarnet börjat svära. Och det är inte så fint kanske att en prästdotter springer omkring och ropar "Lävla!" stup i ett. Ok, så ofta kanske det inte är, men enligt rapport från morfar så har tjejbarnet vid ett flertal tillfällen spontant brustit ut med ett "lävla". Ibland tar hon i med "lävla skit". Då kanske man lätt kan passa på att skylla ifrån sig lite då tjejbarnet trots allt verkar ha fått detta på hjärnan under vistelsen hos mormor och morfar då vi föräldrar faktiskt inte varit närvarande, men jag vet ju att hon klämt i med ordet tidigare även...

Det blir nu skärpning och upprensning i språket!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Njae! Inte svär vi!

2010-07-21 @ 08:45:14
Postat av: Annie

Hmmjavla skit har nog kommit ur din mun ett par ganger, till och emd matt vet vad det ar haha

2010-07-22 @ 13:12:25
Postat av: Jimmy

Jag kan nog ta på mig lite av skulden också..

2010-07-23 @ 12:38:46
Postat av: Mormor

Pappa skyller på mormor! Han sa att jag inom en kort stund sa j-la .......3 gånger! Skönt att inte ensam behöver känna skuld, ska skärpa mig!

2010-07-26 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0