Lurigt

Jag står i köket och fixar och donar. Hör så tjejbarnet ropa "Aj!" och sedan en smäll, och lillasyster storgråter, kommer ut i köket och berättar att tjejbarnet slagit henne. 

Jag blir såklart arg, men kollar först av med tjejbarnet vad som hänt, och hon berättar att lillasyster bitit henne. Och det får man ju inte, det kan ju bara berättigat att slå till henne lite då i självförsvar. Men jag tycker inte att tjejbarnets aj-rop lät så värst hemskt, och det hela känns lite fishy. Tjejbarnet vidhåller att hon blivit biten, och visar upp bitmärke i armen som bevis. Jag tycker det känns fortsatt skumt, och ber henne bita sig själv i armen bredvid, för att då konstatera att bitmärkena är identiska.

Tjejbarnet har alltså bitit sig själv i armen, sen slagit till lillasyster och skyllt på henne! Oschysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0