Snart så!

Har börjat packa idag. Om åtta dagar 23 timmar och 7 minuter lyfter flyget mot Kuala Lumpur. Jag har gjort packlistor, en till mig, en till vardera unge, och en för alla nödvändiga pryttlar. Henkan får klara sig själv.

Det svåra är att begränsa sig. Kanske inte ta med tre kjolar, två klänningar och två par shorts till varje unge, om vi får för oss att köpa massa kläder där? Utmaningen är att packa så lite som möjligt. Och tvättmedel för handtvätt.

Igår var vi på badhuset och tjejbarnet övade sig på simning med cyklop och snorkel. Cyklop var en hit, snorkel helt ok (men varför ligga och snorkla i en tom bassäng, kan se att det blev lite ointressant...). Jag har efter idogt googlande köpt det bästa cyklopet på marknaden, ett alldeles mjukt och följsamt och litet, med synfält åt sidorna också. Eftersom ett läckande cyklop kan sabba så mycket.

Kanske dags att meddela skolan idag också, hejja mig på att komma ihåg viktiga saker. Fröken kanske vill veta om ett barn ska vara ledig en månad...




Kommentarer
Postat av: Jimmy

Satan vad bra ni kommer ha det!!

2015-01-22 @ 17:50:17
Postat av: anna

Dags för reserapport nu stinta! Jag väntar!

2015-03-03 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0