Själva bästa semestern del 3: KL igen

Den avslutande veckan var vi tillbaka hos David i KL. Ulrika och barnen var bortresta så vi hade lägenheten för oss själva. Vi började bli lite reströtta, tjejbarnet längtade hem och jag likaså. Det blev inte så mycket utflyktande nu, en tur till Petrosains som var typ ett vetenskapsmuseum för barn, interaktivt och superkul. Bl.a. fanns det en rappande dinosaurie som berättade om hur stolt han var över att ha blivit olja (allt såklart sponsrat av Petronas, för att alla besökande barn och föräldrar ska förstå hur fint och bra det är med olja...). Mest hängde vivid poolen, i lägenheten och i gallerian som vår skyskrapa stog på.
 
Glassbil special
 
Strosade genom en by mitt i stan
 
Mera bad, lillasyster mycket stolt över att våga hoppa
 
Tror allt jag slänger in några favoritbilder till, från Langkawi:
 
Bygga en Totoro på fötterna
 
Vägen från vår bungalow
 
Tjejbarn i motjus, igen
 
Snyggpappan
 
Äta minibanan och kolla på krokodiler
 
Hittade apor sista dagen på Langkawi, bockar av det på att göra-listan
 
 
Slut för den här gången. Nu funderar vi, planerar, och sparar till nästa tripp, nånananstans!

Kommentarer
Postat av: moster Anita

Jättetrevlig läsning å så fina bilder!!Kram!

2015-03-10 @ 17:26:05
Postat av: Mormor

Åh vad jag har väntat! Äntligen får man läsa/titta på något kul! Så bra och så fina bilder.

2015-03-10 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0